سلنا سلنا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
سانیارسانیار، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

ماه خونه ما؛ سلنا

من می گم :))

1392/9/13 10:51
نویسنده : مامان سما
406 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

جو...جه ( با تشدید)

بق....(تند و سریع )

مامانی خواست بهم سوسو یاد بده ، بابایی گفت بگو برق و زودی گفتم بق...

البته برای بیشتر کلمات تشدید میزارم و خیلی خوجل ادا میکنم ...

من جیگر مامانم هستم دیگه ...

راستی شبها موقع خواب مامانی باهام داستان داره ، از بس از روش رد میشم و دل رو روده اش رو بالا میارم و قاه قاه میخندم تا کم کم خواب بیاد بره تو چشمام

دیشب مامانی داستان واسم تعریف کرد.

زرافه گردن دراز به فیل خرطوم دراز گفت: چرا تو خرطومت درازه ، گفت واسه اینکه میخوام باهاش غذا بزارم تو دهنم و آب بریزم روی سرم ؛ تو چرا گردنت درزاه؟ زرافه گردن دراز گفت : چون میخوام از درختها برگ بکنم و بخورم ...

سلنا از اونجا رد می شد گفت: وای من هم غذا میخورم و هم آب میتونم بریزم روی خودم اما مثل شما گردن دراز و یا خرطوم دراز ندارم. من جیگر مامان و گیلاس بابام هستم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)