سلنا سلنا ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره
سانیارسانیار، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

ماه خونه ما؛ سلنا

من و تو با هم به یکجا نگاه میکنیم :)

1392/1/22 12:54
نویسنده : مامان سما
254 بازدید
اشتراک گذاری

صبح دیروز که داشتم می رفتم سر کار از بوستانی که روبروی محل کارمون بود رد شدم.

دوباره سبز و خوشگل شده بود . درخت ها سبز تمییز  و چمن ها سرافراز و شاداب و خیس نم صبحگاهی بودن.

روی میزی که همیشه مینشستم ، چند لحظه ای توقف کردم و یادم اومد که چه روزهای در گرمای تابستان با هم (شما تو دلم بودی) به این منظره نگاه میکردیم و من منتظر مینشستم تا اکسیژن تمییز و خوشمزه این بوستان در ریه هات بالا و پایین برن !

چه روزهای با هم این راه و طی کردیم !

راستی مامانی اول صبح بیشتر خواب بودی!!!!تو دلم جمع شده بودی مثل یک گوله برفی خوشگل و لالا....

الان چقدر خوب هست که ناز چشات و برق لبات و سرخی گونه هات و قشنگی صداتو ....

میبینم :)

ميز و صندلي سنگي من و تو

منظره روبرومون

راستي اون سايه تو نور هم الان كه منم و اون موقع مسلمه كه تو هم بودي نازو جونم

دوست دارم هزار :) بدو بدو که وقت بوس مامان هست ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)