سلنا سلنا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
سانیارسانیار، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

ماه خونه ما؛ سلنا

بدون عنوان

1395/4/30 11:44
نویسنده : مامان سما
140 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی موقع ها با خودم فکر میکنم وای این دختر چرا هیچ چیزی رو خیلی دوست نداره ؟ چرا شکمو نیست ؟

تو فصل زمستون که هر روز باید اب لیمو شیرین بخوری. خالی باشه بدون اضافه کردن اب پرتغال . الان هم فعلا کمی فقط یک کوچولو زردآلو دوست داری. اگه یک روز پنج تا پسته خام بخوری، مامان میره رو ابرها از ذوقخندونک

دیگه عاشق داستان های هیچی و میچی مامانی هستی. و دیگه اینکه دوست داری هروقت دوچرخه سواری تو پارک میری مامانی بیام نگاهت کنم. از عادت های خاص پارک ات هم فقط به درآوردن کفش و برعکس از سرسره بالا رفتن و با سرپایین اومدن و اینکه از تاب بدت میاد اشاره میکنم. تعجب

عاشق کار با قیچی هستی و چند وقتی میشه که از ماژیک وایت برد  و تخته اش استفاده میکنی. من خیلی دوست دارم وقت بیشتری رو برای نقاشی بزاری. دیگه دیگه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)