سلنا سلنا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
سانیارسانیار، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

ماه خونه ما؛ سلنا

میهمان :)

1394/7/21 7:52
نویسنده : مامان سما
177 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خواهرمون شب اومده خونه ما ، سلن : مامان سما من از سیبیل مهمون میترسم. 

قراره برای شام بریم بیرون و محمد از سلم میپرسه منم باهاتون بیام . میگه : اره منم و بابا و مامان با هم میریم، تو هم جدا بیا..

محمد : نه پس من نمیام .

سلنی : نه بیا ، من و مامان با هم ، بابا هم با هم ...... تو ام بیا خندهخنده

سلنا بعد شام با گفتن این جملات توی پارک دو تا  دوست پیدا کرد.

سلام من سلنا هستم ، اسم تو چی هست ؟ طاها ، محمد حسین ، 

بیا با هم بدوییم ، سارا ( عروسکش) رو نگه دار من از سرسره برم بالا ، دوستام بیاین اینجا 

دخترم تخصص در جذب و ارتباط داره بوسبوس

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ونوس
23 مهر 94 13:44
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای جوننننننننننننننننننننننننننننننننننن منننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن