سلنا سلنا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
سانیارسانیار، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

ماه خونه ما؛ سلنا

مامان برات ميخونه

1391/9/20 14:21
نویسنده : مامان سما
1,504 بازدید
اشتراک گذاری

يك كارتون بامزه حدود 15 سال پيش از شبكه دو پخش ميشد ، خاله قورباغه و بچه و جون اسمش بود فكر كنم.

چه اهنگي ميخوند خيلي قشنگ بود منم واشه دختريم ميخونم خوب

نازتو برم بوس

 

بچـــــــــــــه جوووووون!
کی بود کی بود کی بود منو صدا کرد/ از بین صدتا قصه اسم منو پیدا کرد/از بین صدتا قصه اسم منو پیدا کرد
خب بچه جون من هستم درازه پا و دستم/ کله گنده دارم چشم قلمبه دارم
تا که میام بازی کنم جست بزنم شادی کنم/ خــــــــب
بهم میگن: / شما چقدر شیطونی نمیشه آروم بمونی؟
خب منم دیگه همش قهرم دیگه همش خب/ اما قهر که فایده نداره
صدتا گل و ستاره/آتیش پاره پاره/ بازی بی هیاهو/ اینکه کاری نداره/ اینکه کاری نداره خب
اینم مامان خالمه/ خانوم ترین قورباغه عالمه/ شیرینو خوش زبونه/ هزارتا نکته مهم میدونه/
کلبه ما تمیزه توش پره خورده ریزه/ ایوون داره پر از گل/ گلهای ریزه میزه/گلهای ریزه میزه
از راه دور برامون سر رسیده یه مهمون/ مامان براش میذاره چای تازه دم با قندون/ چای تازه دم با قندون/
زندایی خاله جونه عین مامان خاله جون نکته مهم میدونه/ نکته مهم میدونه/
گفته برای چند وقت تو کلبمون میمونه/ تو کلبمون میمونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)