سلنا سلنا ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره
سانیارسانیار، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

ماه خونه ما؛ سلنا

سینای عاب دین :))

1392/9/20 7:39
نویسنده : مامان سما
197 بازدید
اشتراک گذاری

 

یادم هست که یک روزی به ویدا دخترخاله میگفتم : مامان رو دوست داری ؟ نه !

بابایی رو دوست داری ؟ نه !

آجی ونوس ؟ نه

گفتم پس کی رو دوست داری ؟ ویدا جون گفت : سینای (عاب دین) (پسر دوست باباش که یک 18 سالی ازش بزرگتره)

 

حالا گذشت و رسید به دختر ما، که نه گفتن رو زودتر از بعله یاد گرفته !

میگم سلنا بابایی دوست داری ؟ سرش رو میده بالا خیلی باحال میگه : نه تعجب

مامان ؟نهتعجب

اسباب بازی ؟ نه تعجب

فکر کنم دختر منم عاشق سینای (عاب دین )شدهمتفکر

قهقههقهقههقهقهه

..................................................

دیروز بعدازظهر داشتیم برنامه عمو مهربان رو با هم از شبکه دو نیگا میکردیم. یهو یک هاپو نشون داد که زبونش بیرون بود، گفتم سلنا هاپو چی کار کرده ؟

بدون فوت وقت : زبونش رو آورد بیرون. قلب هوشو مامانی

شب که بابایی اومد به منجوق خانم گفتم به بابا بگو هاپو تو تلویزیون چی کار ، هنوز یادش بود. منجوق نگو به دخترم بگو مروارید، اصلا بگو طلای 24 عیار، اصلا بگو الماس...

هر چی بگی کم گفتی ، اندازه همون ده هایی که میگه میخوام بوست کنم ،

بدو بغل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)