سلنا سلنا ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره
سانیارسانیار، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

ماه خونه ما؛ سلنا

سلنا اینجا،سلنا اونجا ، سلنا همه جاااااااااااااااا

1392/3/25 8:29
نویسنده : مامان سما
221 بازدید
اشتراک گذاری

مادر جون این چند روز که خونه ما بود ، فقط میگفت : این دختره مثل دخترخاله اش(ویدا) فقط راه میره.

یک دقیقه نمیشینه .

واقعا هم درست میگه ؛ تا حالا زن عمو خدیجه؛ پسر عمو سینا؛ مادرجون  به اینکه من همش دارم دنبال سین دخت خانم دور خونه میچرخم و یک دقیقه دو نفری نمیشینیم اذعان کرده اند.

یادم نمیاد تا حالا مثل این نی نی آروم ها یک دقیقه تو بغل مامانی قرار و آروم گرفته باشی که ناز نازت کنم.

مثل کش کوتاه در میری.

راستی بابا جون هم مگه: این دختره هرچی بگی می ارزه ، دهنش رو مثل چلچله باز میکنه و میخنده.

پنج شنبه رفتی حدود دو ساعتی خونه عمه جون موندی و مامانی و بابایی رفتیم کمی خرید کریدم. شمیم بهت شیر داد و رو پا لالات داد.

کلی بازی کردی و البته نمیدونم چرا از عمو منصور میترسیدی . یاد  بچگی خودم افتادم که اصلا دوست نداشتم شب که میشه تنها خونه کسی بمونم و دلم زودی هوای مامانی ام رو میکرد.

هوا تو دارم دلبندم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)