سلنا سلنا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
سانیارسانیار، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

ماه خونه ما؛ سلنا

سيندرلا ! جوراب به پا:)

1391/11/27 11:11
نویسنده : مامان سما
276 بازدید
اشتراک گذاری

ديشب با بابايي رفتيم پاساژ گردي ، اول بغل من بودي و بعدش بابايي .

رفتيم توي يك مغازه كه فروشنده يهو گفت:

واي دختر خانم شما چرا يك لنگه جوراب تو پاش نيست؟متفکر

نيگا كرديم بله !زبان

گفتم دختر ما سيندرلاست آخه !بغل

هميشه تو خونه يدونه جورابش رو در مياره !ولي بيرون تعجب

الان هم كه دارم مينويسم باز گندمك يدونه جوراب پاشه!

سلنا گل تو گلدون خونه ما

جوراب به دست ، جوراب به پا

مامان ميخنده به كاراش

حرف ميزنه اون باهاش

سيندرلا جان! هر دو رو بكن به پاهات

يخ نكنه ريشه هات!

 

پي نوشت:
درسته شاعر نيستم ولي خوب دوست دارم واسه دختريم شعر بگم ، هركي مسخره كنه الهي سوسك بشه قهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله ازی
27 بهمن 91 15:28
لوس کیجای شما به ویدایی رفته که تا نوزاد بود یک جوراب داشت حالا که بزرگتر شده هر دو تا رو در میاره
مامان عسل
28 بهمن 91 0:20
الهی فداش بشم من این سیندرلا خانمو .