سلنا سلنا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
سانیارسانیار، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

ماه خونه ما؛ سلنا

يك عشق سه نفره !(مثلث عشقي )

1391/11/26 12:15
نویسنده : مامان سما
1,261 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من

 

ولنتاين امسال يك جشن كوچيك سه نفره گرفتيم  ،من و بابا و سلنا جونم  كه خيلي هم خوب و عالي بود.

 كلي سورپرايز شديم.

بابا حسين يك كيك خوشگل و يك دسته گله خوشگل تر خريد. واي من سلنا كلي ذوق كرديم و البته بماند كه گندم طلا از اين كيك نخورد ( ان شاءالله سال بعد)

اين اولين ولنتاين سه نفره ما بود و اميدوارم سالهاي سال به همين روال ادامه داشته باشه و وقتي دخترم خواست عروس بشه با همسرش كيك بگيره بياد خونه ما ...

_مادرم و هزار تا آرزو واسه دخترم دارم خوب _

آره درسته كه اين جشن واسه ايراني ها نيست ولي خوب به نظرم واسه اين زندگي كوتاه و پر از دغدغه هر عيد و جشني كه بتوني بگيري خودش كلي توي گرفتن انرژي مثبت و شاد شدن . شاد ماندن تاثير گذار هست.

همه از مثلث عشقي ميترسن ولي من و بابايي از اينكه شما يك زاويه ديگه اين عشق ما هستي كلي خوشحاليم ، شصت درجه اتيم خانمي

بدو بغل مامان يه ماچ بده بغل

ماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مریم
26 بهمن 91 14:18
چه ماه خوشگلی داره خونه تون...چند وقته میام وبلاگت ولی نمیشد مطالبو ببینم ..ازین که پیشمون اومدی ممنونیم ..بوس برای سلنا