سلنا سلنا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
سانیارسانیار، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

ماه خونه ما؛ سلنا

بدون عنوان

1395/3/17 7:45
نویسنده : مامان سما
167 بازدید
اشتراک گذاری

تو هم دلبندی هم دل میبری زیبای خفته

گهی با ما ،گهی با دیگرانی ای سیه مو

کمی کم کن از آن ناز و ادای گنگ و پنهان

شبیهه نامه های بی نشانی ای سیه مو

نمی دانم کجا زلفت جنونم را بر انگیخت

کجای زندگیه من تو رخ دادی سیه مو

نمی دانی کجای قلبم و گیری نشونه

تو صاحت اختیار مایی، مختاری سیه مو

وای سیه موی من گل خوش بوی من

بیا با ما وفا کن بیا بگذر از کوی من

ای وای سیه موی من نرو از سوی من

اگه بری می میرم میاد خم به ابروی من

تو میایی و من از دم از غم قلبم می گیره

که هر آمدنی رفتنی داره ای سیه مو

تو میدانی که طوفان هراس دارم تو سینه

که این دل از وداع تو بی زاره سیه مو

تو در خوابی و من بازم آوازم بر سازم می شینه

نگاهم را به زلف تو می دوزم ای سیه مو

کمی باش و وفا کن با دل بی چاره ی من

نباشی خانه بر دوشم سیه روزم سیه روز

وای سیه موی من گل خوش بوی من

بیا با ما وفا کن بیا بگذر از کوی من

ای وای سیه موی من نرو از سوی من

اگه بری می میرم بیا خم به ابروی من

پسندها (1)

نظرات (0)