سلنا سلنا ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره
سانیارسانیار، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

ماه خونه ما؛ سلنا

معجزه خبر نميكند:)

1391/9/15 14:43
نویسنده : مامان سما
236 بازدید
اشتراک گذاری

گل در اومد از حموم ، سلنا در اومد از حموم

من از دو چيز خيلي بدم مياد كه ماماني سما هم خوب مي دونه :

اولي اينكه وقتي خوابم از صداي مشما و كيسه فريزر خيلي يكجوريم مي شه و زودي با غرغر بيدار ميشم .

دومي هم اينكه وقتي كلاه ميزارن رو سرم بايد محدوده قانوني رعايت بشه . يعني اگه از يك جايي خيلي پايين تر بياد و خدايي نكرده بياد رو چشمام ، حتما با انوع جيغ و داد
آلارم ميدم كه حواستون باشه ...فاصله قانوني بهم خورده ...

اما دوشنبه اي كه رفتم حموم _روزهاي حموم دوشنبه و پنج شنبه هست )

مامان يك لحظه تاريخي رو شكار كرد.

ببيين تو حموم باهام چي كار كردين ديگه مامان خانم و آقا بابا كه عين خوش خواب ها لالا كردم

واي واي چه لالايي قهقههقهقهه

حم 1

 

نازي خودم ، عسلي خودم، ماهي خودم، ماماني خودم بغل

حم2

(باز شود ديده شود، سلنا پسنديده شود)

حم3

باز شد ديده شد .......................ماچ.

ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)