سلنا سلنا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
سانیارسانیار، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

ماه خونه ما؛ سلنا

هنر جدید رو کردی؟:((

1392/10/25 12:50
نویسنده : مامان سما
178 بازدید
اشتراک گذاری

 

مامانی داره غصه میخوره که جوجو کم کم داره ناخون خور میشه ، ولی باباییش میگه کم کم یادش میره حساسش نکنیم، آخه دختری

این چه کاریه:(( مامانی غصه میخورم

اینم شعر جدیدی که واست میخونم و شما کلی ذوق میکنی

شدم اندازه ی دنیا به دنیای چشمات وابسته

برای این قلب من راهی

به جز تو و راهت بن بسته

چطور آروم بگیره دلم

وقتی من عشق تو نباشم

دل تو کاش بتپه برام

حتی یه شب خواب تو باشم

خواب تو باشمو دستاتو تو دستام بگیرم

تو نگاهم کنی و من واسه چشمات بمیرم

عشق تو حالا دیگه یه تیکه از وجودمه

می دونی بدون تو نفس من میگیره

تو نفس من تنها کس من

میدونم با تو این خوشبختی میتونه تا همیشه باشه

تا همیشه سایه ی عشقت هرجا میریم دنبالم باشه

تو نفس من تنها کس من چی میشه دلت تنگ شه واسه من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)