سلنا سلنا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
سانیارسانیار، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

ماه خونه ما؛ سلنا

ابری که بارون داره سلنا يك دندون داره

1392/2/17 19:36
نویسنده : مامان سما
317 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 جينگ و جينگ صدا مياد ، از تو دهن اين دختري صداي جوونه اي با ناز مياد

امروز از سركار كه رفتم دنبال ماه خانم، سيمين جونش گفت  كه وقتي با ليوان به نخودي من آب داده يك صداي تق تق شنيده ...

ماماني زودي اومدم خونه ، چك كردم و ديدم بعلهههههههه

 ابری که بارون داره         سلنا يك  دندون داره  

  دندون ناز و تازه          سلنا بهش می نازه  

ماه ما يك  دندون داره

 

اين شعرم دختري مخصوصا واسه بابابزرگش  ميخونه :

سلام سلام صدتا سلام
هزاروسیصد تاسلام
من اومدم بادندونام
می خوام نشونتون بدم
صاحب مروارید منم
یواش یواش وبی صدا
شدم جزء کباب خورا

 

 

 

مورخ 31.01.1392 دخترم  دو روز مانده به پايان هفت ماهگي يك مرواريد كوچولو رو به ما نشون داد. "لب مرواريد من دوست دارمبغل "

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)